بچه ها قند دوساعته م خیلی بالاس یا که لب مرزه؟

تصویر
۴ پاسخ

قندت عالیه عزیز. اصلا نگران نشو. من خودم دیابت دارم قندت خیلی خوبه فقط قند ناشتا ۹۰ هست که اونم نیازی به دارو نداره فقط بعد وعده های غذاییت یک پیاده روی ۱۵ دقیقه ای بکن اونم میاد پایین.

خوبه عزیزم باید زیر 140 باشه برا شما105

نه اوکیه نگران نباش

نا بالا نیس لبه مرزه

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۰ ماهگی
مامان لیا و نخود مامان لیا و نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهلین و دلین ❤️ مامان ماهلین و دلین ❤️ هفته بیستم بارداری
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری