مامانا تو ۱۸ هفته قند بارداری انجام میدن؟؟؟

۵ پاسخ

من اول قندم ازمایش دادم ۹۶ بود دکتر برام ازمایش گلوکز تو ۹ هفته نوشت اونم ۲ بار ازمایش دادم دکتر گفت فعلا با رژیم رعایت کن

اگه دکتر بنویسه بله
ولی چکاپ اصلیش ۲۴ هفته به بعده

هروقت بخواید انجام میدن
ولی معمولش ۲۴ تا ۲۸ هفته س میتونید الان انجام بدید بعدا هم انجام بدید

شاید تو ازمایشات قندت بالا بوده بخاطر همین

۲۴ تا ۲۸ هفته انجام میدن

سوال های مرتبط