بچها ۱۸ هفته و ۲ روز برم آنومالی انجام میدن یا حتما باید ۱۸ هفته ۳ روز برم

۹ پاسخ

واسه من که تاریخی که دکترم گفت برم برای آنومالی میشه ۱۹ هفته و ۳ روز

من ۱۷ هفته و سه روز رفتم 😊

فرقی نداره

من سر همون ۱۸ هفته رفتم

من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم

عزیزم میتونی بری از ۱۸ هفته تا ۳ روز میگن تایم طلاییه

من ۱۷/۶ رفتم همه چی هم عالی بود

مک فردا دقیقا ۱۸ هفتم میرم

اره میتونی بری.منم برای ۱۸ هفته و دو روز نوبت دارم

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات هفته بیست‌وسوم بارداری