واسه من که تاریخی که دکترم گفت برم برای آنومالی میشه ۱۹ هفته و ۳ روز
من ۱۷ هفته و سه روز رفتم 😊
فرقی نداره
من سر همون ۱۸ هفته رفتم
من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم
عزیزم میتونی بری از ۱۸ هفته تا ۳ روز میگن تایم طلاییه
من ۱۷/۶ رفتم همه چی هم عالی بود
مک فردا دقیقا ۱۸ هفتم میرم
اره میتونی بری.منم برای ۱۸ هفته و دو روز نوبت دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.