مامانا قند بارداری بالا بره چی‌میشه خطرش چیه ؟؟

۵ پاسخ

مسمومیت بارداری
و اینکه ممکنه باعث بشه بچه هم انسولینی بشه از بدو تولد

دیابت
زایمان زود رس
رشد نکردن جنین
مسمومیت بارداری

سلام من خالم سال ۹۳باردار بود قند داشته بود قندش ریخته بود ب بچه وقتی بدنیا اومد ی چشمش ی لایه سفید داشت و داره بینایی نداره هرچی دکتر بردن بی جوابه تا ۱۸سالگیش

سلام دوستان گروه چت مامانازدیم دورهمی هرکسی خواست آیدیم پیام بده ببرمش گروه روبیکا😍همه خانم اصلاپسرنیس
S_K_kok

خدایی نکرده میشه دیابت ک خوب خیلی بدی ها داره . یکیش رشد بیش از حد جنین هست ک اصلا خوب نیست. مسمومیت های بارداری رو هم ممکنه ایجاد کنه .

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 😍😍 مامان توت فرنگی 😍😍 هفته بیستم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان محمدعلـــــــی❤ مامان محمدعلـــــــی❤ ۶ ماهگی
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی و ایلیا ♥️ مامان علی و ایلیا ♥️ ۷ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری