مسمومیت بارداری
و اینکه ممکنه باعث بشه بچه هم انسولینی بشه از بدو تولد
دیابت
زایمان زود رس
رشد نکردن جنین
مسمومیت بارداری
سلام من خالم سال ۹۳باردار بود قند داشته بود قندش ریخته بود ب بچه وقتی بدنیا اومد ی چشمش ی لایه سفید داشت و داره بینایی نداره هرچی دکتر بردن بی جوابه تا ۱۸سالگیش
سلام دوستان گروه چت مامانازدیم دورهمی هرکسی خواست آیدیم پیام بده ببرمش گروه روبیکا😍همه خانم اصلاپسرنیس
S_K_kok
خدایی نکرده میشه دیابت ک خوب خیلی بدی ها داره . یکیش رشد بیش از حد جنین هست ک اصلا خوب نیست. مسمومیت های بارداری رو هم ممکنه ایجاد کنه .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.