۳ پاسخ

قبل بارداری قند داشتی یا مال بارداریته؟

من که هیچ علائمی ندارم
مثل شما بودم و انسولین میزنم اگه با رعایت کردن پایین نیاد احتمالا واسه شما هم تجویز میکنن

خسته ای
دلت میخواد بخوابی
چشات باز نمیشن

سوال های مرتبط

مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته بیست‌وششم بارداری