سلام خانما کسی میدونه عوارض قند بالا رو بچه چیه؟؟

۴ پاسخ

زایمان زود رس
جنین با وزن بالا

ماه اخر وزن جنین میره بالا برا مادر خوب‌نیست

خیلی بالاباشه بچه هم قندمیگیره
مامان جاریم براش اتفاق افتاده

خفگی بچه

سوال های مرتبط

مامان محمدعلـــــــی❤ مامان محمدعلـــــــی❤ ۶ ماهگی
مامان خنتل مامان خنتل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اینده❤😍 مامان اینده❤😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی 😍😍 مامان توت فرنگی 😍😍 هفته بیستم بارداری