سلام خانما مشکل آزمایشم چیه. کسی میدونه.؟

تصویر
۹ پاسخ

قرص آهن با فولیک اسید قاطیه باهم هستن ک دکتر بهم داد روزی دوتا میخورم

کم خونی واسه اکثر زنان باردار پیش میاد من دکتر بهم قرص آهن خارجی داد روزی ۲ تا میخورم حتما بخور .فولیک اسید جدا بخور در روز قرص آهن جداس

ازمایش کم خونی ام

آزمایش باداریم. دوبار گزفتم بازم کم خونم..

برای پلاکت خونه آزمایشت؟

بجواببین لطفاً خانما؟

برید دکتر احتمالا براتون مکمل آهن بنویسه ، نگران نباش اکثر خانوم ها کم‌خونی دارن با مکمل حل میشه انشالله به سلامتی کوچولوت رو در آغوش بگیری

عزیزم تا جایی که من متوجه شدم گلبول قرمز خون شما و هموگلوبین شما پایینه ، به گفتار ساده فکر کنم کم‌خونی داشته باشی عزیزم

کم خونی داری، اهن میخوری؟

سوال های مرتبط

مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌وسوم بارداری
مامان افرا مامان افرا روزهای ابتدایی تولد
مامان خنتل مامان خنتل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهتا مامان مهتا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان فسقلی ها مامان مامان فسقلی ها هفته پانزدهم بارداری