کسی می‌دونه جواب آزمایشم خوبه یا نه ؟

تصویر
۳ پاسخ

برام high risk زده

احتمالا برای سلفری بفرستنت

نرمال هست
ولی جنسیت رو پیدا نمی کنم صفحه های دیگه رو بگذار ببینم جنسیت نوشته

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سپهر و دلسا❤️ مامان سپهر و دلسا❤️ ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفدهم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌وهفتم بارداری