سلام، این جواب آزمایش nt منه. کسی میدونه خوبه یا نه؟

تصویر
۶ پاسخ

عزیزه ناز ساده من چرا باید اینجا بذاری مگه پزشکم هر ادمی ی انرژی داره میخای ب خودت استرس وارد کنی؟؟

نمیدونم‌ولی عددات طبق عددای نرمال‌نیس نشون‌دکتر بده

کپ انتی منه

عزیزم یه برگه‌دیگه هستش میشه عکس اونو بفرستی اون واجبه

همونجا بهت نگفت؟ درصدش مهمه

راستی این آزمایش رو در ۱۲ هفته و ۲ روز انجام دادم و سونو هم همه چیز خوب بود

سوال های مرتبط

مامان سپهر و دلسا❤️ مامان سپهر و دلسا❤️ ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفدهم بارداری
مامان ایماه 🩷 مامان ایماه 🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هلیا و نیلا💗💗 مامان هلیا و نیلا💗💗 ۴ ماهگی
مامان تودلیم💫🌱 مامان تودلیم💫🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری