از علائم نمیشه تشخیص بدی باید آزمایش بدی
پر خوری پرنوشی پر ادراری
اضافه وزن ناگهانی
احساس ضعف
تپش قلب ناگهانی
توی بارداری قند که برسه به نود میشه پر خطر علائم نداره باید ببینی آزمایشت چطوره
ببخشید واسه ناشتا،چند ساعت ناشتا بودید؟ من ۸ ساعت ناشتام قندم بالاس،ولی ۱۲ ساعت ناشتا باشم قندم خوبه
منم علائمی نداشتم فقط شبا وقتی میخوابیدم تا صبح ۳یا ۴بار میرفتم دستشویی
فقط با آزمایش فهمیدم و قند ناشتا بالا بود ولی یکساعت بعد و دوساعت بعد ناشتام خوب بود
مگه دکتر چکاب کامل ننوشته؟
علائم نداره من قند ناشتا دارم فقط با آزمایش فهمیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.