دخترا ازمایش قند من چطوره؟

تصویر
۶ پاسخ

آره عزیزم نرماله

خوبه ولی مراعات کن همچنان

الان خوبه ولی رعایت کن همینجوری تا بالا نره

خوبه

قند ناشتا بارداری تا ۹۵ نرماله .الان خوبه ولی نزار بره بالا

قند ناشتا بارداری باید زیر ۹۲ باشه

سوال های مرتبط

مامان انتظار مامان انتظار هفته شانزدهم بارداری
مامان مهدیس مامان مهدیس ۸ ماهگی
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان دو پسر مامان دو پسر ۶ ماهگی
مامان سوگل ونازگل مامان سوگل ونازگل ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
بهار بهار قصد بارداری
مامان مــهبدَم🤎 مامان مــهبدَم🤎 ۱ ماهگی
مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 ۶ ماهگی
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌وپنجم بارداری