دخترا ازمایش انتی من چطوره؟

تصویر
۷ پاسخ

خدارو شکر عالیه.

خانوما میشه منم راهنمایی کنید آن تی منو زده پر خطر دکتر برام آمینو سنتز نوشته در صورتی که سونوم عالی بود ولی آزمایشم زده پر خطر آیا به نظر شما بچم مشکلی داره ترو خدا راهنماییم کنید بعد ۱۶ سال باردار شدم خیلی نگرانم

عالی دخمل دارین

دختره؟

خوبه عزیزم جنسیت چیه

سالم.برا منم دعا کن اینجوری باشه هفته دیگه منم میرم خیلی استرس دارم 😭😭😭چند روز کشید جوابش

واسه شما خوبه
واسه من ریسک متوسط نشون داده نگرانم

سوال های مرتبط

بهار بهار قصد بارداری
مامان مــهبدَم🤎 مامان مــهبدَم🤎 ۱ ماهگی
مامان رایان🩵 مامان رایان🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۳ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته هفدهم بارداری
مامان آراد و آرین💙🩵 مامان آراد و آرین💙🩵 ۱ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته هجدهم بارداری
مامان اسم ندارد مامان اسم ندارد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان zynb مامان zynb هفته بیست‌وهفتم بارداری