ازمایش قند ببینید خوبه یانه

تصویر
۳ پاسخ

خوبه عزیزم عالیه

من صبح رفتم سونو قلب به نظر دکتر ۷هفته ۴روز بودم سونوگرافی گفت ۶هفته ۲روز قلب تشکیل نشده بود مشکل هست

اره عزیزم عالیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣💛 مامان جوجه🐣💛 هفته چهاردهم بارداری
مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 ۶ ماهگی
مامان 💞همتا پناه💞 مامان 💞همتا پناه💞 ۷ ماهگی
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته دوازدهم بارداری