۹ پاسخ

همون داروهایی که همه میخورن فقط اهن و دوتا میخورم

من قرص تیرویید
دوفامد
مولتی ویتامین
ویتامین دی
امگا ۳ (هفته‌ای ۲تا)
اسپرین

مولتی ویتامین. کلسیم. ویتامین دی. شربت منيزيم. آهن. آمپول آنوکسا

من آسپرین، منیزیم و آهن و مولتی ویتامین و ویتامین د³ اکثرا همه استفاده میکنن

مولتی ویتامین ، قند، دی۳ ، کلسیم، منیزیم، آسپیرین، آهن ، آمپول انوکساپارین

چقد دوقلو حس خوبیه
من دوست دارم بعدی رو دوقلو بیارم🥹😍

باید بری متخصص نازایی بری یا ای وی اف کنی یا دارو های خیلی قوی استفاده کنی

من موقع عطسه یا سریع بلند شدن عضلات پایین شکمم میگیره
شبا کمر درد و دل دردم
هنوز تهوع و سرگیجه دارم
البته بارداری دومه قبلی هم دوقلو بودن ولی این دردام خیلی بهتره قبلی تهوع خیلی خیلی بدی داشتم

من آسپرین ، فولیک اسید دوتا ، ویتامین دی ، لووتیروکسین میخورم

سوال های مرتبط

مامان دوقلو معجزه خدا مامان دوقلو معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری