۱۸ پاسخ

اگه یبوست داری،قرص آهن فقط ایزی آیرون خوبه

ایزی آیرون

رئول میخورم

فروفورت دئودنال

فروفورت

میخورم.irofix البته با فروفورت هم مشکلی نداشتم.

من ففول مکس میخورم یبوست ندارم

فرفورت دئودنال

فروسیس

فروفورت دئودنال

ففول

من فرفروت میخورم یبوست هم دارم ولی ازپقتی شکممو باروغن زیتون چرب میکنم بخاطر ترک نخوردنش یبوست ندارم

من فرو فورت گاین میخورم

سلام ففول

فروفورت....

سیدرال

من ایرانی میخورم یبوست ندارم

من فرامکس میخورم

سوال های مرتبط

مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀آتی💗💗 مامان 🎀آتی💗💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیهان و امیرعلی مامان آیهان و امیرعلی ۷ ماهگی
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد