خانما چه قرص اهنی بخورم ک یبوست نیاره

۸ پاسخ

ایزو آیرو

فروفروت

خارجیش

من فروزومال میخورم اصلا یبوست ندارم

ففول عالیه

آیرون فورت من میخورم اصن دلپیچه میشم گاهی

میگن فیفول یبوست نداره من نمیدونم

فرودین میخورم یبوست نمیده

سوال های مرتبط

مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد