قرص آهنی چه گرفتم اینه اوکیه بخورم؟!یکم شک دارم

تصویر
۱۷ پاسخ

این دوتا رو بمن داد دکتر

تصویر

منم امروز داد همینه
مولتی چی میخوری عکس میدی

این قرص اهن به من داده خیلی نسبت به قرصای اهن دیگه خوبه

تصویر

بهتره قبلیارو ادامه بدی تا هفته بعد بری پیشش و از رو ازمایش خودت بهت قرص بده

وای به من دکتر این قرصو داد داشتم از یبوست میمردم.

دکتر من به من گفت این قرص برای ماه چهارمه

اره بمنم از روی نسخه همینو دادن

این قرص دکتر نوشت برام گفت برای کم خونی هست
برای جلوگیری از نقص جنین و سه ماه اول فولیک اسید ۱ هست

من دکترم اینو نوشته

تصویر

منم اینو میخورم خیلی خوبه

من از ۶ هفته همین قرص آهن و میخورم

بهترین قرص آهنه منم میخورم

منم چون کم خونی دارم دکتر از الان همینو نوشته که بخورم

اره دکتر برام نوشته

دکتر نیست که🥲فولیک اسید و سه ماه اول باید بخوری خودم قطعش کردم الان موندم چی بخورم

منم همینو میخورم
ولی باید دکترت بگه

اوکی بودنش که اوکیه

سوال های مرتبط

مامان آیهان و امیرعلی مامان آیهان و امیرعلی ۷ ماهگی
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری