خانما شما چه قرص آهنی میخورید؟
فولیک اسیدش چنده؟

۱۱ پاسخ

ففول پرگننسی

گلوبیفر پلاس

ویتافرو

رئول.

...........

تصویر

فیفول

سلام عزیزم من پیج سیسمونی و اکسسوری نوزاد از جمله هدبند و توربان و کلاه و بادی زیر دکمه و سرهمی و پاپوش و جوراب و ...دارم خوشحال میشم در اینستا پیج منو همراهی کنید @gallery_igul

سلام عزیزم من پیج سیسمونی و اکسسوری نوزاد از جمله هدبند و توربان و کلاه و بادی زیر دکمه و سرهمی و پاپوش و جوراب و ...دارم خوشحال میشم در اینستا پیج منو همراهی کنید @gallery_igul

من ففول میخورم نمی‌دونم چنده😂

آوی ففول میخورم فولیک اسیدش۰/۵

یونی فرو
۱

سوال های مرتبط

مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان خوشگلکم مامان خوشگلکم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری