سلام شما قرص فولیک اسیدوکی میخورید؟

۷ پاسخ

شب ها قبل خواب

من از هفته 12استفاده نمیکنم به جاش مولتی ویتامین گفته استفاده کن اسید فولیک بسه دیگ

بعده صبحانه میگن بهتره اما تایم دقیق زیاد مهم نیست فقط اینکه روزانه باید حتما استفاده بشه فقط زیاده روی نشه دکترم بهم گفت تا 15 هفتگی بخور بیشتر نه

الان دیگه نباید بخوری عزیزم

قبل خواب

من از قبل بارداری صبح میخوردم بعد که باردار شدم دکتر گفت عصر بخور ولی چون عادتم صبح بود گفت موردی ندارا
شما دیگه باید قطع کنید که فولیک اسید از این هفته ها

ماه های قبل ک بودم
قبل خواب

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیستم بارداری