۵ پاسخ

اهن خودش اسید فولیک هم داره

من فلیپ میخورم از اول هم آهنه هم فولیک

سلام منم 16هفتم اره منم فولیکو قط کردم الان ففول و مولتی میخورم

من یدفولیک میخورم

ففول میخورم

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیستم بارداری