۴ پاسخ

اره گلم منم فرفورت گاین میخورم اهن داره

اره عزیزم من ففول میخورم توش اهن داره

من تا ۱۵ هفتگی اسید فولیک داشت بعد رفتم ساده بهم داد

آره از من روفو فولیکه . آهن داره

سوال های مرتبط