خانما شما اسید فولیک چند میخورید ؟

۶ پاسخ

من بجاش کوالی فول مبخورم حالت تهوع نمیاره

1میخورم

من کوالی فول ۱و نیم

اسید فولیک ک باید تا هفتع شونزده فک کنم بخوری

به من اکتی فول و اکتی ناتال داده توش فولیک اسید هم هس

5میخورم چون سابقه سقط داشتم از هفته های بعد گفت یک رو شروع میکنیم

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو❤️ مامان پسرکوچولو❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری