۵ پاسخ

من فولیک ۱ میخوردم الان مکمل اهن داده که فولیکم داره

عزیزم من کم خونی دارم پلاکتم پایینه فولیک 5 میخورم

بله اگه سابقه بیماری خاصی بین اقوام یا سابقه سقط نداشته باشی اسید فولیک ۱ باید مصرف بشه

بله ۱میلی گرم

به من گف ۵میلی بخور

سوال های مرتبط

مامان آرزو مامان آرزو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان 💞پرنسس خونه مامان 💞پرنسس خونه هفته بیست‌وششم بارداری