خانما شما فولیک اسید کی میخورید؟
ظهر یا شب

۲۰ پاسخ

بعد ازصبحانه

شب...

من یدوفولیک میخورم هر شب

دکترمن گفتههرروز بعد صبونه بخور

صبح میخورم

شب قبل از خواب

بچه ها واسه تشکیل قلب سونو واژینال زودتر نشان میده

من دکترم گفت بعد شام

بعد از صبحانه

شب باید مصرف بشه

شب قبل خواب

شب قبل از خواب

شب قبل خواب

من صبح قبل صبحانه

منم گف دکتر شب قبل خواب

عموما صبح خورده میشه بعد از صبحانه

عصر میخورم

من دکترم گفته عصر

شب قبل خواب

شب گلی

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها👫 مامان دوقلو ها👫 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرزو مامان آرزو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💞پرنسس خونه مامان 💞پرنسس خونه هفته بیست‌وپنجم بارداری