خانوما فولیک اسید رو شب میخورید یا روز؟؟

۸ پاسخ

من بعد صبحانه د۳بعد ناهار
اسپرین شب

صبح تا ظهر بهتره

من شب

بستگی داره ، من صبح ها میخورم چون بعد از اون اگه بخورم معده ام ترش می‌کنه (سر معده ام میسوزه )

ب من دکترم گف تا ظهر بخور
بعد نهار

شب.

شب بهتره

شبا فولیک بعد صبحونه D3

سوال های مرتبط

مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیر ابوالفضل🩵 مامان امیر ابوالفضل🩵 ۴ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته سی‌ویکم بارداری