سلام خانوما فولیک اسید ۱ می‌خورید یا ۵ ؟

۴ پاسخ

کوالی فول

عزیزم باید ۱ مصرف کنید

سه ماه اول یک بعدش آزمایش بدی دکترت میگه چند بخوری من هفته ۱۴ دکتر گفت همون یک تو آزمایش زده نیازی نیست

توسه ماهه اول فکر کنم باید یک مصرف بشه

سوال های مرتبط

مامان 💞پرنسس خونه مامان 💞پرنسس خونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلو ها👫 مامان دوقلو ها👫 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آینده مامان آینده هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری