مامانا فولیک اسید ۱ باید بخوریم یا ۵ میلی گرم؟

۶ پاسخ

یک عزیزم پنج خیلی زیاده و درموارد مشکل داشتن دکتر تجویز میکنه سرخود بخوری بیش فعالی میاره همون یک بخور

دکتر به من گفت اگه قبل بارداری فولیک اسید نخوردی یه ماه باید پنج بخوری بعدش یک .

من ۵. خانما شما کدومتون پزشکید ک به این بنده خدا میگید ۱ یا ۵. عزیزم باید دکتر بگع چون هم کمش هم زیادش ضرر داره

1 عزیزم

معمولا ١ بايد خورده بشه مگه اينكه دكترا تشخيص بده ٥ بخوري

یک عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامااانی مامان مامااانی هفته نهم بارداری
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد