سلام عزیزان فولیک اسید ۴۰۰ خوبه یا ۵ میلی کسی میدونه کدوم بهتره

۳ پاسخ

اینو دکتر باید بگه

۵نخور

۱بخور اگه کم خونی مینور نیستین

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان king👑 مامان king👑 هفته دهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته نهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته دهم بارداری