خانما فولیک اسید ۵ خوبه؟

۶ پاسخ

منم دکترم۵بهم داده

دکترم بهم ۵داده میخورم

فکر کنم زیاده معمولا ۱ میلی میدن دکترت بهت داده یا خودت خریدی؟

منم ۵میخوردم

من فولیک اسید ۱ میخورم فرقش چیه؟

منم 5 مبخورم

سوال های مرتبط

مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ملیکا🩷🌱🐣 مامان ملیکا🩷🌱🐣 ۴ ماهگی