خانما کوالی فول خوبه میخورم فولیک اسید یا فولیک اسید جدیدبخرم

۳ پاسخ

اره عزیزم خوبه . منم کوالی فول پلاس میخورم از فولیک اسید اینا بهتره

دکتر به من کوالی فول داده

کوالی بهتره

سوال های مرتبط

مامان دخترم🧸🩷‌ مامان دخترم🧸🩷‌ روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری
مامان دخترم🧸🩷‌ مامان دخترم🧸🩷‌ روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اورهان 🩵 مامان اورهان 🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری