خانما شما فولیک اسید ۵ یا ۱ میخورین؟ ؟؟

۱۰ پاسخ

من ۱میخورم

من 5میخورم

من تا هفته پیش فولیک اسید یک میخوردم یه هفته ست روفولیک داده دکتر

دکتر بمن کوالی فول داد

من رووفولیک میخورم

پنج سنگینه ها

یدافولیک داده♥️

من ۵خوردم

من پنج میخورم

هیچ کدوم کوالی فول میخوردم

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان آرتا مامان آرتا هفته پانزدهم بارداری
مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو 🧿❤️😊 مامان کوچولو 🧿❤️😊 هفته چهاردهم بارداری