۶ پاسخ

من کوالی فول میخورم همون فولیک اسیده؟

من فولیک اسید ۵ میلی گرم استفاده میکنم .

اینه.

تصویر

من اسید فولیک می‌خوردم تا هشت هفته بعدش دکترم برام روفولیک اسید تجویزکرد

یک میلی یا ۵ ؟
۵۰۰ سر درنیاورده
بهتر از این اسید فولیک رفولیکه تونستی اینو بخور

من یک

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سیزدهم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتا مامان آرتا هفته شانزدهم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی