۴ پاسخ

منم از اول بارداری فولیک اسید یک میخورم

یک بخوری کافیه، ۵ هم بخوری ضرر نداره، چون محلول در آبه و فقط همون مقداری که بدن نیاز داره جذب میشه و بقیه‌ش از طریق ادرار دفع میشه.

همون فولیک یک باید باشه

همون یک باید باشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🎀💖 مامان توت فرنگی🎀💖 هفته هفدهم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری