۵ پاسخ

د3 رو هم باید یا وسط نهار یا بعدش استفاده کنی

بهتره اخرشب قبل خاب بخوری

معمولا بهتره دوساعت قبل و بعدش معده خالی باشه
و کافئین و لبنیات اجازه نمیده آهن جذب بشه
و همراه اسید فولیک یا نزدیک به اون بهتره ویتامین سی استفاده بشه

نه دیگه درست داری میخوری

منم بعد صبحانه اصلش همینطور باید استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان لوبی مامان لوبی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علی اکبر مامان علی اکبر هفته بیست‌وپنجم بارداری