خانوما من اسید فولیک ۱ میخورم درسته؟
یا باید پنج باشه

۲ پاسخ

همون ۱

فولیک اسید پنج برای افرادی تجویز میشه ک سقط مکرر داشتن

سوال های مرتبط

مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری