مامانای باردار این قرص فولیک اسید ۱ درسته یا ۵باید میگرفتم

تصویر
۴ پاسخ

نه همینه عزیزم

درسته

۵ واسه شرایط خاصه و دکتر باید بگه

فولیک اسید ۱بایداستفاده کنه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🎀💖 مامان توت فرنگی🎀💖 هفته هفدهم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته نهم بارداری