خانوما قرص اسید فولیک ۵ خوبه؟ بد نیست چون قویه

۳ پاسخ

دکتر به منم اسیدفولیک ۱ داد

من تا ۹ هفتگی یک بود بعد کوالی فول داذ

برای بارداری تو سن بالاتر از شما یا کسی که سقط داشته ۵ میدن ، از دکترت مشورت بگیر

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بچه کوچولو مامان بچه کوچولو هفته نوزدهم بارداری