دوشبه قرص فولیک اسید نخوردم مشکلی نیست؟

۲ پاسخ

ن طوری نیس ولی بخور هر موقع یادت افتاد

از اول شروع کن دیگ یادت نره

سوال های مرتبط

مامان کارن و.. مامان کارن و.. هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامانی 💙 مامان جوجه مامانی 💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم🧸🩷‌ مامان دخترم🧸🩷‌ روزهای ابتدایی تولد