۴ پاسخ

زوده هنوز
دارو زیادی که خوردن که هنر نیست هرچیزی به وقتش برات مینویسه

اهن مال هفته هاى١٥به بعدهس الان فقط اسيدفوليك بايدبخورى بعدش بازاين حذف ميشه بجاش اهن ميده هنوززوده برااهن

نه تا چهار ماهگی آهن نمیدن دکتر گفت باعث بیش فعالی میشه چون من کم خونی داشتم گفت نمیشه کاری کرد

من تا قبل انتی اسیدفولیک خالی بود بعدش دکتر عوض کرد
به حرف دکترت گوش کن

سوال های مرتبط

🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 🤰👨‍👩‍👧‍👦🧿 قصد بارداری