زوده هنوز
دارو زیادی که خوردن که هنر نیست هرچیزی به وقتش برات مینویسه
اهن مال هفته هاى١٥به بعدهس الان فقط اسيدفوليك بايدبخورى بعدش بازاين حذف ميشه بجاش اهن ميده هنوززوده برااهن
نه تا چهار ماهگی آهن نمیدن دکتر گفت باعث بیش فعالی میشه چون من کم خونی داشتم گفت نمیشه کاری کرد
من تا قبل انتی اسیدفولیک خالی بود بعدش دکتر عوض کرد
به حرف دکترت گوش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.