دخترا فولیک اسید رو چه موقع میخورید ؟

۱۶ پاسخ

من شبا بعد ازشام

منکه دکتر بهم داده سه ماه قبل بارداری استفاده کنم شبا قبل خواب میخورم چون اگه بیدار بمونم یا چیزی روش بخورم حالت تهوع میگیرم

شباقبل خواب بهترین زمانه چون اسیدفولیک باعث تشدیدحالت تهوع میشه وبهتره قبل خواب مصرف شه

من وقتی باردار بودم چون فولیک اسید می‌خوردم حالمو بد میکرد دکتر بهم گفت قبل خواب بخور که بخوابی حالت بد نمیشه

من‌صبح ها بعد صبحانه

بد شام

سلام
نیم ساعت قبل غذا

صبح ها بعد صبحانه اثرش بیشتره شب نخوری بهتره

من از دکتر پرسیدم‌گفت صبح و شب نداره

هرموقع یادم بیاد

من هر وقت حالم خوب باشه ک بالا نیارم میخورم

من شبا قبل خواب میخورم

بعد ناهار

من شبا

قبل خاب

منم همینطور

سوال های مرتبط