خانما قرص اسید فولیک رو کی می‌خورید شما ؟؟

۱۶ پاسخ

من چون صبحا کلا حالت تهوع دارم هرچی‌میخورم بالا میارم هم دی هم اسید فولیکو شبا میخورم

بله فرق نداره ب منم گفت روز ۱ دونه بخور همین

من هر وقت یادم بیوفته میخورم فرقی نداره کی بخوری

من بعد صبحانه

شب قبل خواب

میگن بعد صبحانه جذبش بهتره،اگه تهوع نداری همون صبح بخور

صبح یا ظهر

بعد صبحانه

شب بهترین تایمشه

شبا باید بخوری

دکتر به من گفته عصرا بخورم

اره منم میخورم ولی مال من دکترم گفته معده خالی بخور ۱ عدد در روز

بعد از صبحانه

در اصل باید شب بخوری بهتره

ولی فکر میکنم درستش صبح باشه

من شب موقع خواب میخورم ولی میگن صبح بخورین بهتره

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان گودووو🐣 مامان گودووو🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌ونهم بارداری