مامانا شما چه قرص آهنی می‌خورید ک یبوست نمیگیرین؟

۱۱ پاسخ

فروفورت گاین

فلیپ و ضدیبوسته

آیسن پلاس

ففول خیلی خوبه👌🏻

مال من برند نیچر هست و یبوست هم ندارم از اول بارداری

ففول .

فروفروت بمن داد اوايل منم يبوست ميگرفتم ولي بدنم بهش عادت كرد
من صبا دوتا دونه انجيرم ميخورم با شير اينا هم بي تاثيير نيس تو رفع يبوست

فروفورت گاین..ولی کلا آهن یبس میکنه لعنتی

فرو فورت گاین

ففول داد دکتر ب من خیلی خوبه

فروفورت گاین میخورم من

سوال های مرتبط

مامان 🎀آتی💗💗 مامان 🎀آتی💗💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیهان و امیرعلی مامان آیهان و امیرعلی ۷ ماهگی
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری