مامانا چه قرص آهنی خوبه بگیرم؟

۱۲ پاسخ

من فورفورت میخورم

من فراول داد بهم

من سر پسر اولم دکتر بخاطر اینکه یبوست نشم فرودین میداد

ففول خوبه

فرو.دین داده راضیم . مولتی ویتامین هم اکتی ناتال

دکتر بمن رئول داد

اگه مشکل معده نداری همین ایرانی ها خوبه اما اگه مشکل داری سیدرال خوبه

ففول خوبه گاین هم خوبه

من اینو میخورم

تصویر

برو بهداشت فکر کنم بدن بهت رایگان

دکتر برات مینویسه

نسبت ب ازمایشت دکترت تشخیص میده کدوم خوبه

سوال های مرتبط

مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیهان و امیرعلی مامان آیهان و امیرعلی ۷ ماهگی
مامان پارسا ♏ مامان پارسا ♏ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 هفته سی‌ویکم بارداری