من دوقلو ندارم اما بردن دوتا ساک همزمان بیرون بردن سخته
بنظرم یکی بگیر اما بزرگ و جادار باشه دوتا هم بگیری اخرش از یکی میتونی استفاده کنی چون نمیتونی واسه هر سری بیرون رفتن دوتا ساک بزرگ با خودت حمل کنی که
وای چقدر گرونه فکر کن دوتا دوتا باید بخری من تا الان فقط لباس توخونه ایی تا ۶ ماهش گرفتم شده ۳۰ تومن 😵💫😣😥🥲
نه یکی ساک خریدم من
دوتا اگه بخری با دوتا بچه خیلی خسته باید وانت بار بگیری😂
من هنوز نخریدم بهش فکر هم نکردم حقیقتا😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.