من سر بچه اولم 26بود سرکلاژ شدم سیسمونی مامانم خودش تنهایی خرید برام
32که خوبه مشکلی نداره
من که خریدای کوتاه میرم و بیشترم میشینم تا خیلی راه برم
برا من ۳۱بود
دکتر گفت نیاز به استراحت نیست
همه کاری میتونی انجام بدی
من ۳۰ خودم رفتپ
۳۲ که خوبه من انتی ۳۱ بودم مشکلی نداشتم دکترمم گفت خوبه پیاده روی میرفتم همه کارامم خودم میکردم حتی جاروبرقی آنومالی رفتم شد ۳۳ بازم همه کارامو میکنم همه جا هم میرم
ی مقدار حضوری خریدم ی مقدار سایت ملیکا کیدز اصفهان
۳۲ ک خوبه
خوبه ک ۳۲
کلا باید رعایت کنی
برو بازار اصلی سیسمونی ک راحت بخری همرو ی جا
۳۲ ک خوبه والا من ۳۰ رفتم و همه کارام میکنم جز جارو برقی طی
منم 32 هست دکترم مبگه میتونی بری
من میرم با ماشین با همسرم تو یک پاساژ یا مغازه درحد 1 ساعت باز زود میرم خونه
خودمم اذیت نمی کنم
هر 20 یکم میشینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.