۱۱ پاسخ

من سر بچه اولم 26بود سرکلاژ شدم سیسمونی مامانم خودش تنهایی خرید برام

32که خوبه مشکلی نداره

من که خریدای کوتاه میرم و بیشترم میشینم تا خیلی راه برم

برا من ۳۱بود
دکتر گفت نیاز به استراحت نیست
همه کاری میتونی انجام بدی

من ۳۰ خودم رفتپ

۳۲ که خوبه من انتی ۳۱ بودم مشکلی نداشتم دکترمم گفت خوبه پیاده روی میرفتم همه کارامم خودم میکردم حتی جاروبرقی آنومالی رفتم شد ۳۳ بازم همه کارامو میکنم همه جا هم میرم

ی مقدار حضوری خریدم ی مقدار سایت ملیکا کیدز اصفهان

۳۲ ک خوبه

خوبه ک ۳۲
کلا باید رعایت کنی
برو بازار اصلی سیسمونی ک راحت بخری همرو ی جا

۳۲ ک خوبه والا من ۳۰ رفتم و همه کارام میکنم جز جارو برقی طی

منم 32 هست دکترم مبگه میتونی بری
من میرم با ماشین با همسرم تو یک پاساژ یا مغازه درحد 1 ساعت باز زود میرم خونه
خودمم اذیت نمی کنم
هر 20 یکم میشینم

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنس۳💙پرنسس🩷 مامان پرنس۳💙پرنسس🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دختر نازم💕🌸 مامان دختر نازم💕🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دونه گیلاسم🍒 مامان دونه گیلاسم🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری