۱۳ پاسخ

برای من شکمی ۳۲بود

من تو انتی شکمی ۳۴ بود امروز باید برم انومالی نمیدونم چنده

هیچی با یاری خدا تا اینجاشو گذروندم ایشالا بعد از اینم به سلامتی بگذره😁🩷
من آنومالی 32 بودم 27 هفته شده بود 31 و نیم دکترمم کلا میگه خوبه

من ۱۹ هفته رفتم شکمی ۳۳ بود ولی رفتم واژینال انجام دادم ۳۸بود فرق میکنن اگه میخواید استرس کمتری بکشید حتما واژینال انجام بدید اون دقیق بهتون نشون میده

من هم هفتت نیستم ولی 25.5😂

منم انومالی شکمی ۳۴ بودم
ولی وقتی خیلی خم میشم یا راه میرم زیر شکمم درد میکنه
نمیدونم خوبه یا نه چند باید باشه؟؟؟

من فک میکردم بارداری راحته اما ازوقتی باردارشدم کمردرد دل درد معده درد دارم اما بازم خداروشکر مهم اینکه نی نی سالم باشه

واسه من ۱۹ هفته ۳۲ بود
۲۳ هفته رفتم سونو شده بود ۴۱
خیلیم کار میکنم فعالیت دارم اصلا استراحت نمیکنم

من شکمی ۳۲ بودم دکتر گفت خوبه
وقتی زیاد تحرک دارم دل درد دارم ولی با شیاف آروم میشم. یعنی از عوارض بارداری هست یا سرویکس پایین هست؟

من شکمی ۳۲
چند روزه واژنم تیر می‌کشه نمی‌دونم خطرناکه یا ن امروز وقت دکتر دارم

برای منم شکمی ۳۲ بود
کمردرد و شکم درد دارم

مال منم ۳۴ یکم نگرانم
بارداری قبلی ۴۰ بود

من۲۹ شکمی بودم دلدرد و کمردرد دارم یکم

سوال های مرتبط