۶ پاسخ

من همیشه و از همون روزهای اول لقاح، شکم درد داشتم و تا یه کم فعالیتم بیشتر میشد ترشحاتم خییلی زیاد می شد بخاطر همین توی 9 هفته رفتم دکتر و سونوی واژینال انجام دادم چون دردی که داشتم به نظرم غیر طبیعی بود که طول سرویکسم 22 بود بهم گفت فعلا استراحت کن تا زمان ان تی اگه جنین سالم بود سرکلاژ میکنمت منم تا 12 هفته استراحت مطلق و بعد از تایید سلامتی جنین سرکلاژ شدم

عزیزم من درد پریودی داشتم زیر شکمم یهو تیر میکشید میزد به پام رفتم سونو متوجه شدم طول سرویکسم اومده پایین

هیچ علائمی نداشتم سونوی آنومالی متوجه شدم سرویکس روی مرز هست بعد هم با استراحت مطلق بیشتر نشد سرکلاژ کردم

عزیزم باسونوگرافی واژینال حتما برو منم توهفته شما رفتم که حالا مطلق شدم هم سرکلاژ شدم هم داشتم از داخل باز میشدم اینو بهت گفتم که پیشگیری کنی گلم

منکه هیچ علامتی ندارم ..ولی طول سرویکسم لب مرزه..خودم دو هفته بعد انتی اختیاری رفتم سونوی طول سرویکس دادم...

رفته بودم سونو نینی ببینم فهمیدم سرویکس پایینه 🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد