عزیزان این چیه اجباریه من تازه غربالگری اول رو دادم

تصویر
۳ پاسخ

برای من دکترم نوشته گفته ۱۶ هفته باید بری

اختیاریه انجام دادنش
توضیحاتشو بخون نوشته برای کدوم دسته از مادران باردار اجباریه

ن اجباری اولیه فقط
من میخواستم انجام بدم سر سهل انگاری دکترم ۱۶هفتم رد شد نتونستم انجام بدم
ولی در کل اجباری اولین ان تی هستش

سوال های مرتبط

مامان هرچی خدابخواد مامان هرچی خدابخواد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس خونه🩷 مامان پرنسس خونه🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵Mohammad مامان 🩵Mohammad هفته بیست‌وپنجم بارداری