برای من دکترم نوشته گفته ۱۶ هفته باید بری
اختیاریه انجام دادنش
توضیحاتشو بخون نوشته برای کدوم دسته از مادران باردار اجباریه
ن اجباری اولیه فقط
من میخواستم انجام بدم سر سهل انگاری دکترم ۱۶هفتم رد شد نتونستم انجام بدم
ولی در کل اجباری اولین ان تی هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.