فدات
نه اجباری نیس
ولی من خودم انجام دادم
سلامت جنین خیلی مهمه
کلا ۲ تا غربالگری مهم داره برای سلامتیه بچه به نظرم باید از هرجا شده جور کنیم این دوتا روبریم
بله خیلی مهمه
مهم تر از سلامت نی نی چی میتونه باشه؟
هیچی اجباری نیست ولی سلامتی بچه خیلی مهمه انجام بده تا بعدا پشیمونی پیش نیاد
نه اجبار که نیست، دکترت بخواد باید بدی، من دادم بااین آزمایش اولم هم خوب بود ، بعضی خانما توهمین گهواره گفتن آزمایش اولشون خوب بوده دکترشون آزمایش دوم رو دیگه نخواسته
بله خیلی خیلی خیلی
هیچی اجباری نیست ولی خودت نمیخوای سلامت بچه بررسی بشه !
آره خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.