هیچی نده بخدا بیشتر زنده میمونه
غذای خود ماهی
ما هیچ وقت چیزی نمیدین
من نون تست خشک میریزم
هفته یبار نون خشک ماهی پارسال ما تا آذر ماه زنده بود
ماهی های امسال ما دیروز مردن🥲🥲
ماهی های پارسالمون هم من فکر میکردم لازم نیست غذا بدم اب میخورن دیگه. بعد ده روز مردن😢😢😢
مامانم خیلی کم نون میریزه تو اب، بیشتر وقتا ماهیشون میمونه برای سال بعد
هیچی.
همسرم خیلی کم آرد میریزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.